Monday, March 14, 2011

[Twitter] 110312 + 110313

(1)
hazeljung: @officialse7en 나의사랑나의우상동욱오빠! 오늘저생일인데츄카해주실거죵?ㅠㅠ흑흑 일본지진때문에 뭔가 생일인데도 기쁘지않아요 ㅠㅠ 오빠의한마디~ 부탁해용~~~~~>_< 한국에서보내는저의2번째생일! plz make it special mwah♥ [My love and my idol Dongwook oppa!! It’s my birthday today, you’re going to congratulate me right? TT Heuk heuk Because of the Japanese earthquake, even though it’s my birthday, I dont feel happy TT Waiting for Oppa’s words~~~>_< This is the 2nd birthday i’m spending in korea!plz make it special mwah♥]

OFFICIALSE7EN: @hazeljung 그러게요..기쁘게만 보낼수없는 생일이지만 그래도 기도하며 조금이라도 더 좋은하루되길 바래요.. 생일축하합니다~ [That’s right… even though it’s not a birthday where you can only be happy, I hope that you pray and that your day will become a bit better.. happy birthday~]

(2)
so____yeon: @officialse7en 오빠 저오늘생일이에요^^!!!!!!!축하한마디해주세용ㅠㅠ..ㅋㄱㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ귀…귀차느면…말구여….ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋㄱㄱㅋㄱ [Oppa It’s my birthday today^^!!! Please wish me a happy birthday TT kekekeke …. if… you cant be bothered.. then that’s ok….kekekkeke]

OFFICIALSE7EN: @so____yeon 귀찮네요… [Too much trouble….]

so____yeon: @officialse7en 실…실몽입니당ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ귀찬타니ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱ정엽님으로 갈아탈꺼에요…..ㅋㄲㅋ농담입니닷♥ [I’m…disappointed kekekek~ too much trouble? kekekek I’m going to switch to Jung Yeob now… keke Just kidding]

OFFICIALSE7EN: @so____yeon 나두 농담!!^^ 소연양 생일 무지 축하합니다!!! 좋은밤보내길~ [I’m just kidding as well!!^^ So yeon have a very happy birthday!! Hope you have a good night~]

(3)
OFFICIALSE7EN: 화창한 일요일 오후… 오늘부터는 아주 좋은소식들만 가득하길 기도합니다… AMEN!!! [A beautiful sunday afternoon.. I pray that there will only be good news from today..AMEN!!!]

Translated by ceciliase7en

No comments: